Eerste Kiwanis Herfstproeverij was een groot succes!

Op dinsdag 25 september 2018 heeft de Kiwanis Club Heerenveen haar eerste Kiwanis Herfstproeverij gehouden. Tijdens een twee uur durende bijeenkomst werd voor het goede doel "het huiselijk aankleden van de kinderafdeling van het Ziekenhuis De Tjongerschans" door de 120 gasten maar liefst € 11.000 bijeen gebracht! Hiermee was deze bijeenkomst voor ons een daverend succes.

Samen met onze founding partners BentAcera, Rabobank, Speak.nl, De Koningshof en Wensink hebben we een prachtig netwerkevenement toegevoegd aan de agenda van ondernemend Friesland. Er was uitgebreid de gelegenheid om gezellig bij te praten, zaken te doen en samen te genieten van de heerlijke producten die de businesspartners van de Kiwanis Herfstproeverij hadden verzorgd.

Vanuit de Kiwanis willen wij Christel Koning ontzettend bedanken voor haar medewerking. Zonder haar inzet en leveranciers waren we niet in staat om zo'n mooi evenement plaats te laten vinden; Christel, het was top!!

Ook hebben we alle medewerking gekregen van het Ziekenhuis De Tjongerschans. Dirk Yep Reitsma en Stefan van Dorth waren vanaf het begin zeer betrokken partners bij dit project. Geweldig om te zien met hoeveel zorg, toewijding en plezier er gewerkt wordt bij het ziekenhuis. We zijn er dan ook van overtuigd dat de schenking goed terecht komt!

Van dit evenement zijn door ons ook foto's gemaakt. Deze staan in het fotoboek.